Tervetuloa kotimaisen huippusarjan mediasivuille,

Palvelemme sinua parhaamme mukaan Suomen Cupiin liittyvissä asioissa. Lähetämme SHL:n medialistalle ennakkotiedotteen 2-3 päivää ennen kyseistä tapahtumaviikonvaihdetta sekä kilpailupäivien koostetiedotteet urheilijakommentein. Lisäksi urheilijahaastatteluja on myös Soundcloudissa sekä sosiaalisen median kanavissamme. Avustamme myös mediaa kuvatarpeiden osalta mahdollisuuksien mukaan, joten aina kannattaa kysyä.

Myös median akkreditoinnit hoidetaan keskitetysti SHL:n kautta. Lähtökohtaisesti akkreditointien deadline on viikko ennen tapahtumaa.

Suomen Cupien ja SM-hiihtojen media- ja viestintäkoordinaattorina toimii Heidi Lehikoinen. Lisäksi järjestäjillä on omat viestintävastaavansa.

Ota yhteyttä!

Heidi Lehikoinen
Suomen Cupin media- ja viestintäkoordinaattori
heidi(@)viestintapalveluheidi.fi
040 6643093

Median akkreditointi Taivalkosken SM-hiihtoihin (deadline 25.3.2018, huom. majoitusten deadline 2.3.)

Median majoitus Taivalkoskella: Kuusamossa sijaitsevassa Original Sokos Hotel Kuusamossa on kiintiö medialle 2.3.2018 asti. Mediahinnat ovat 106 euroa / vrk / 1hh ja 124 euroa/vrk/2hh. Varaukset BSM18TKOSKI joko nettisivuilta www.sokoshotels.fi tai puhelimitse 0201234693. Hinnat sisältävät majoituksen standard-huoneessa, aamiaisen sekä saunan ja kuntoilutilan käytön. Nettivarauksissa hinta tulee varattavaksi nimellä tapahtumahinta.